Administrator
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/100
|
|
Opcje:
1.0
* Co użycie dodawanie tyle pkt. reputacji,jaki mamy access,
* Możliwość dania danem ugraczowi tylko jednego punktu reputacji.
1.1
* Bugfix,
* Możliwość dania ponownie reputacji co godzinę,
* Wysyła lepszy napis do gracza.
1.2
* Możliwość dania graczowi ponownie po rozdaniu 5 innym graczom pkt. reputacji,
* Bugfix.
* Każdy posiada własną siłę reputacji
1.3
* Bugfix,
* Usunięta opcja rozdawania reputacji(z update 1.2],
* Access 1,2,3 lub wyższe mają określoną stałą siłę reputacji,
* Można użyć tylko na graczu.
data/actions/ reputation.lua
Kod: |
-- OTserv Reputation System by Azeroth#24[Azi] -- v. 1.3 --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2283 then
if isPlayer(item2.uid) == 1 then
local sila = 1 + (lv/50 + myreps/50)
local silaaccessu = (access * 5)
local lastname = getPlayerStorageValue(cid, 6667)
local lastname2 = getThingfrompos(item2.uid)
local reps = getPlayerStorageValue(item2.uid, 6666)
local myreps = getPlayerStorageValue(cid, 6666)
local lv = getPlayerLevel(cid)
local access = getPlayerAccess(cid)
local czekaj = getPlayerStorageValue(cid, 8989) + 3600
if(os.time() >= czekaj) then
setPlayerStorageValue(cid, 8989, os.time())
setPlayerStorageValue(item2.uid, 6666, reps + sila)
setPlayerStorageValue(item2.uid, 6667, lastname2)
if access == 0 then
doPlayerSendTextMessage(item2.uid, 22,"dostales "..sila.." punktow reputacji od "..getPlayerName(cid)..",razem masz "..reps..".")
else
doPlayerSendTextMessage(item2.uid, 22,"dostales "..silaaccessu.." punktow reputacji od "..getPlayerName(cid)..",razem masz "..reps..".")
end if sila == 1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"dales 1 punkt reputacji graczowi o nicku "..getPlayerName(item2.uid)..".")
elseif sila > 2 and sila < 5 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"dales "..sila.." punkty reputacji graczowi o nicku "..getPlayerName(item2.uid)..".")
elseif sila > 4 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"dales "..sila.." punktow reputacji graczowi o nicku "..getPlayerName(item2.uid)..".")
elseif access > 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"dales "..silaaccessu.." punktow reputacji graczowi o nicku "..getPlayerName(item2.uid)..".")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Mozesz dac punkt reputacji tylko raz na godzine.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Uzyj na graczu.")
end
end
return 1
end |
i w actions.xml dodajemy:
Kod: |
<action itemid="2283" script="reputation.lua" allowfaruse="1" /> |
reputacje dodajemy runką o id 2283 |
|
|
|